شرایط تاثیر طلسمات و تسخیرات و استخدامات اجنه (بسیارمهم و اساسی) _قسمت اول کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت طب علمی قرآنی و جفر محفوظ است و کپی برداری بدون اذن از مطالب آن حرآم و غیر قانونی می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام قبلا شرایط نوشتن ادعیه و طلاسم و... بطور مختصر از دستورات و مجربات استاد بزرگ موسوی گفته شد. اکنون به بررسی جزئیات بیشتر و کامل تر می پردازیم.

انجام تسخیرات و استخدامات اجنه و یا موثر واقع شدن طلسمات و ادعیه و بطور کلی اعمال علوم غریبه مستلزم رعایت شرایطیست که عدم رعایت آن موجب بی اثر شدن عمل و خطرات جدی و بعضاً غیرقابل جبران برای شخص عامل می شود.

اولا ؛ شک و تردید در حصول نتیجه موجب بطلان و بی اثر گشتن عمل می شود.

دوما ؛ اعتقاد به خدا و اینکه همه چیز و همه کار به اذن او انجام می گردد. قطعا طهارت ظاهر و باطن و وضو و ذکر صلوات بر محمد مصطفی (ص) و خاندان عصمت و طهارت و پاکیِ مکان و لباس و پرهیز از سر و صدا و شلوغی و... تاثیر عمل را بسیار مضاعف می کند.

سوما ؛ اذن استاد ، یعنی کسی که عاملیت ذکر و تسخیر و مندل یا.. را داشته باشد و بتواند در این امور عملی مادی انجام دهد و در باب ذکر های شرعی هم دوره توحید را گذرانده باشد و بر مبنای احادیث موثق و معتبر ذکر و اجازه ذکر را به شخصی بدهد نه اینکه بگوید من اثر دیدم همین. و اگر استاد تسخیرات است باید نامه درب بسته را در جیب شما بخواند و این حداقلِ نیروی تسخیرات است. لازم به ذکر است اگر شخص استاد طلسمات است باید اجازه انتقال حکم به دیگری را داشته باشد وگرنه حتی اگر چنین نیرویی هم داشته باشد مهم نیست و نمیتواند به شاگرد منتقل کند. به شخصی که اجازه انتقال حکم و عاملیت را بتواند به شخص دیگر منتقل کند استاد عامل گفته می شود.

چهارم ؛ جهت انجام عمل ، اینکه رو به قبله یا پشت به آن باشد و یا به جهت شمال ، جنوب ، شرق و یا غرب باشد بسته به نوع عمل فرق می کند.

پنجم ؛ رعایت جنس مخصوص لباس و رنگ آن طبق دستور.

ششم ؛ حالت نشستن یا ایستادن.

هفتم ؛ استعمال عطریات مناسب دستور.

هشتم ؛ مسواک زدن.

نهم ؛ ترک حیوانی ( نخوردن موجود دارای روح و هرچه از آن بدست می آید بعنوان مثال نه گوشت مرغ و نه تخم مرغ ).

دهم ؛ روزه بسته به نوع دستور.

یازدهم ؛ مکان عمل ، مثلا برای اعمال جلالی قصابی و برای اعمال جمالی مشاهد مشرفه و گلزار و برای احضارات و استخدامات دشت و صحرا.

دوازدهم ؛ تقصیر ( گرفتن ناخن ها و...) و یا حلق ( اصلاح صورت و مو یا عدم آن).

سیزدهم ؛ زیر انداز مثلا اینکه آیا روی خاک باید نشست و به عمل مشغول شد یا اینکه میتوان از اجزاء حیوان مثل پوست بعنوان زیر انداز استفاده کرد یا فرش یا حصیر پهن کرد و....

چهاردهم ؛ تقلیل غذا و خواب و تقلیل تکلم یا بسته به نوع دستور عدم تکلم.

پانزدهم ؛ نپرداختن به هیچ کاری مگر بعد از اتمام ذکر.

شانزدهم ؛ نرسیدن صدای انسان یا حیوان به محل عمل.

هفدهم ؛ عدم داشتن همسایه.

هجدهم ؛ الزاماً زیر پای انسان نباید خالی باشد مثل آپارتمان ، علی الخصوص در تسخیرات.

نوزدهم ؛ طریقه گرداندن تسبیح بسته به نوع عمل ( اینکه به طرف خودمان بگردانیم یا به جلو) و طریقه حرکت تسبیح روی انگشت (اینکه بین کدام انگشتان تسبیح بگردد) و جنس دانه های تسبیح.

بیستم ؛ اگر دستور خواندنی ، عربی است باید صحیح و با رعایت لحن و تلفظ هنگام ادای مخارج حروف و اگر دستور به زبان عبری است باید صحیح خوانده شود و ترجمه متن دعا یا عزیمت هارا نمی توان به جای متن اصلی خواند.

بیست و یکم ؛ دقیق بودن تعداد ذکر یا عزیمت ، نه کمتر نه بیشتر مگر در اذکار بی عدد.

بیست و دوم ؛ حالت تنفس در بعضی اذکار مثل یا هو و یا الله.

بیست و سوم ؛ در اتاقی که عمل در آن انجام می شود دعا یا مجسمه و عکس یا... نباشد.

بیست و چهارم ؛ بخورات که از مهمترین ادوات عمل می باشد.

بیست و پنجم ؛ با تمرکز و حوصله خواندن ذکر و عزیمت.



نظرات شما عزیزان:
موضوعات مرتبط: کشف و حل علل علوم غریبه

تاريخ : | 16:51 | نویسنده : موسوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • 
  • وب قالب وبلاگ
  • وب دانشگاه
  • وب قیمت ماشین